Aktuel status - showroom & værksted:

Vi har midlertidigt lukket i vores showroom og værksted for reparationer og salg grundet COVID-19-restriktionerne – indtil videre minimum frem til d. 28. februar 2021. Vores webshop er selvfølgelig åben for online salg som altid. Vi følger Sundhedsstyrelsens retningslinjer og overvåger udviklingen nøje.

I dag kan du få leveret din ordre eller fremvist cykler på én af følgende måder:

1) Levering med GLS til enten pakkeshop, erhvervs- eller privatadresse
4) Forudbetaling - du afhenter på vores lager efter du har bestilt online.
5) Forudbestilling - vi reserverer, og du henter og betaler på vores adresse.
6) Fremvisning af cykler på din egen hjemmeadresse.
7) Virtuel fremvisning af cykler.

Derudover har vi også vigtig info omkring returnering og ombytning. Læs mere om dine muligheder herunder.

Levering med GLS (fragtmand):

GLS oplever i øjeblikket udfordringer med levering af pakker. Det betyder, at enkelte pakkeshops kan være lukkede eller fyldte, og din pakke vil derfor  i dette tilfælde - blive leveret til den næste pakkeshop tættest på dig.

Der er i øjeblikket forlænget leveringstid på GLS-hjemmelevering på op til 4 hverdage. Vi beklager meget den forlængede leveringstid.

Vi pakker altid vores varer forsvarligt ind, samt bruger håndsprit inden pakning, så du trygt kan afvente og modtage din pakke.

Forudbetaling (Afhentning på lager):

Vælg "Afhentning på lager" i kassen. Så får du en mail, når din ordre er klar til afhentning, med information om adresse og åbningstider.

Når din ordre er klar til afhentning på vores adresse, skal du have dit ordrenummer (fx DK12345) og dit ID (fx kørekort) parat, og vente til en medarbejder åbner døren eller signalerer, at du kan komme ind. Husk at have mundbind på, hold god afstand og brug vores håndsprit.

Du kan afhente din ordre i tidsrummet:

Mandag til torsdag: 10:00 - 18:00
Fredag: 10-16:00 
Weekend: Lukket

Forudbestilling (Reservation, afhent og betal på lager):

Vi følger myndighedernes regler om webshops: 

"Butikker, der udleverer pakker, må fortsat gerne udlevere forudbestilte og forudbetalte pakker ved e-handel."

Det betyder, at vi kun må udlevere varer på følgende måder:

1) Ved forudbetaling (Afhentning på lager), som beskrevet ovenfor.
2) Ved forudbestilling. Du konkakter os om en bestilling, vi reserverer varerne, og du betaler ude hos os på vores kortterminal. Samme COVID-19-retningslinjer gælder som ved afhentning på lager.

Vi kan desværre ikke fremvise cykler eller tilbyde prøveture på vores adresse - hverken indenfor eller udenfor - grundet de seneste restriktioner. Vi har dog returret på alle varer - også cykler - og du kan derfor altid tage din forudbetalte cykel med hjem og prøve den. Hvis varen mod forventning ikke skulle passe dig, kan du blot returnere eller ombytte varen. Læs mere herunder.

Returnering & Ombytning på vores adresse:

Vi må desværre ikke gennemføre returneringer og ombytninger i vores showroom, mens du venter. Vi må udelukkende udlevere din ordre, som er forudbetalt eller forudbestilt, og skal afhentes med det samme. Hvis du ønsker at returnere eller ombytte via vores adresse, skal du gøre følgende:

1) Oprette en returnering via vores returportal. Vælg, at du selv står for din fragtmetode i stedet for vores forudbetalte label.
2) Aflevere din returpakke på vores adresse i Kastrup ude foran vores dør og ringe på. Herefter vil en medarbejder tage imod pakken.
3) Hvis du ønsker at ombytte, skal du blot bestille en ny ordre til afhentning, inden du kommer, så du kan tage din nye ordre med, når du aflevere den anden.

Det koster dig selvfølgelig ikke noget at returnere/ombytte varen selv.

Fremvisning af cykler på din adresse:

Som noget nyt i 2021 tilbyder vi nu at fremvise cykler på din private adresse på baggrund af gældende retningslinjer:

"Hvis du sælger fx biler og cykler, må du godt levere varen til et aftalt sted uden for butikkens matrikel, fx hjemme hos kunden, så dine kunder kan prøvekøre den."

Din adresse må maksimalt være 30 minutters kørsel i bil fra vores adresse i Kastrup (ifølge Google Maps). Der vil være et depositum på 250 DKK. Hvis du ikke køber cyklen, beholder vi beløbet. Vælger du at købe cyklen, får du ikke blot beløbet tilbage, men som rabat på cyklens samlede pris.

Privat fremvisning gælder kun cykler (både med og uden hjul). Ønsker du, vi kommer forbi, tager vi selvfølgelig alle gældende COVID-19-retningslinjer meget alvorligt. Cyklen kan betales på din adresse enten via korterminal, bankoverførsel eller via et betalingslink på vores hjemmeside.

Virtuel fremvisning af cykler:

Som noget nyt i 2021 tilbyder vi nu at fremvise cykler virtuelt, da vi desværre ikke må fremvise cykler på vores adresse. Alt, du skal gøre, er at kontakte os og fortælle os, hvilken cykel du gerne vil have fremvist virtuelt, hvorefter vi aftaler en tid og fremsender et link til et videomøde via Microsoft Teams.

Du kan selvfølgelig ikke prøvekøre cyklen via virtuel fremvisning, men vi tilbyder selvfølgelig gratis returnering og ombytning, såfremt cyklen ikke skulle passe dig.

Hvis du har andre spørgsmål, så kontakt os her.